piątek, 29 września 2017

Naszą kolejną projektantką została Ewa

Dzień dobry wszystkim. 

Dziś pora na przedstawienie wam naszej ostatniej już projektantki. 
Oto co Ewa napisała o sobie. 



Witajcie!
nazywam się Ewa Pawlak -Lewandowska, mieszkam w Łodzi od urodzenia a w internecie od półtora roku.
Moje prace znajdziecie na:
kartkiz1312.blogspot.com
facebook: pasjEwy
Instagram: pasjEwy
Kocham tworzyć, wymyślać, przerabiać stare na nowe...i cieszyć się pięknem chwili i życia:-)
Najczęściej robię kartki ale nie gardzę też albumami, exploding boxami, ramkami, tagami, kwiatami z foamiru, ręcznie malowanymi apaszkami, haftem...oj chyba prościej byłoby powiedzieć, czego nie robię;-)
Poza scrapbookingiem, rodziną i przyjaciółmi jestem związana z branżą bankową i - kotami. Te tajemnicze zwierzęta mocno mnie inspirują a o przygodach kota Lucka opowiada prowadzony przeze mnie facebookowy blog:
Z dziennika Lucka

zapraszam do wspólnej przygody, z niecierpliwością czekam momentu, żeby podzielić się z Wami moją twórczością:
pozdrawiam serdecznie!

Ewa Pawlak-Lewandowska
pasjEwy



Zachęcam Was abyście odwiedzili nas jutro.
 Ela przygotowała bardzo ciekawy temat wyzwania. 
Miłego dnia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz